dilluns, 5 de desembre del 2011

Atracció

Només veure't
i un infern bull al meu interior
tremolant davant d'un cel
que consola les penes.
La sang es tiny de sang
color de gala
roig passió
que fluix impacient
com el llop que espera la nit
que porta lluna plena.
Tu ets la pau
per la que em declare una guerra.
Udols encisadors
que ensumen el plaer
de les teues formes.

Desitge tocar-te
sostindre delicadament
el teu rostre amb les mans
passejar els dits
per la teua boca
navegar per el teu somriure
mirar la llar
dels teus ulls
on descansen els meus
Respirar eixe alé
que m'ompli el cor.
Forasters un de l'altre
compartim furtius
mossos que callen.

Em sent temptat per el teus llavis
d'amarga mel
El silenci mut
de les nostres veus
adorm el parlar
però els meus ulls no deixen
lloc per als secrets
rebutge qualsevol pensament
que em negue ser el màrtir
d'un somni tan bell.

Acomiadar-se de la teua visió
es morir
per renàixer un nou dia.
No em dol
les espines de les roses
ni la durada del camí
si la distancia és infinita
també, etern
el meu sentir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc un cúmul d'imperfecions que creen una perfecta imperfecció.