dimecres, 9 de març del 2011

Sol



Sol


Què es penseu que és el lluitar?
sinó és, fer-li front al que està oposat
allò que ens està molestant
són cadenes, de les que ens tenim que alliberar.

La lluita, és contra ombres que ens oculten el sol,
quan vosaltres,
ho feu,
exterminant el que tapeu,
germans, germanes, per què em deixeu tot sol?.

No vull carregar una llum que no em deixa somiar en la foscor,
ni somiar en la foscor una llum que no em dóna calor.

Us enganyeu si penseu,
que sou amos de les vostres presons,
sense claus, que òbriguen reixes
sou esclaus del vostres malsons
què voleu ser, feres submises?, dolor,
que no mereixes, del que, tu,  no et queixes?.

A vosaltres us dic, a tu, company  confós,
que la meua ajuda és pura solidaritat,
amb mi mateix, amb la meua soledat,
si l’acceptes, ja et dic jo, serà preciós.
,
No moriràs quan sigues mort,
el dia a dia és un món nou,
en la negror del pou
neix l’aigua que alimenta el bosc.

Tens el meu suport, però, no m’oblides al sol,
d’un desert que ningú vol.

Germans, germanes, no em deixeu tot sol.
No vull carregar una llum que no em deixa somiar en la foscor,
ni somiar en la foscor una llum que no em dóna calor.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sóc un cúmul d'imperfecions que creen una perfecta imperfecció.